Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp

Kate Moss weet alles van handtassen, ze was ooit al het gezicht van ronkende merken als Gucci, Dolce & Gabbana, Louis Vuitton, Versace, Roberto Cavalli, Chanel, Missoni, Longchamp, Dior, Yves Saint Laurent, Burberry en Stella McCartney. Haar uitgebreide eigen collectie diende als inspiratiebron voor de lijn die ze voor Longchamp tekende.


Kate Moss poseert voor Longchamp

Inspiratie
Als Kate Moss met een exemplaar rond haar arm loopt, dan weet je dat er meteen tal van fashionista’s dezelfde zullen kopen. Daarom is het dus niet verwonderlijk dat ze nu een collectie mag ontwerpen voor het chique accessoiremerk Longchamp. Ze onthulde haar inspiratie voor de alvast veelbelovende lijn. “Bij het emerald groen tasje ben ik echt erg dol op de kleur. Ik wilde dat het heel eenvoudig werd, gebaseerd op de vorm van een envelop. De zebrahandtas is geïnspireerd op een vintage valiesje die ik van mijn verloofde kreeg. Hij is vuil en allesbehalve glamoureus, maar ik ben er dol op. En de cognaclederen tas… het is een schitterende kleur en heel soepel leder, ook fantastisch.”

Bron: NINA

2 reacties op “Kate Moss ontwerpt handtassen voor Longchamp

Geef een reactie

