Tom Tas van Tom Sebastians

Mini versie van TomTas: Tom-me

AMSTERDAM – Beautystylist Tom Sebastian heeft duidelijk nog niet genoeg van zijn samenwerking met tassenlabel Claudio Ferrici. Een tweede lijn tassen is althans op komst, zo heeft hij laten weten.

Na de TomTas, een handtas waar zelfs een laptop zich gemakkelijk in laat wegstoppen, komt de Tom Sebastian nu met de Tom-me, een miniversie van het ontwerp.

Tom Tas van Tom Sebastians
Tom Tas van Tom Sebastians

De TOM-me verschijnt in twaalf verschillende kleuren geïnspireerd op de vier jaargetijden. De tas is gemaakt van gelooid rundleer en net als bij de TomTas is er speciale aandacht voor make-up, in de zin van een minitoilettasje. Deze is met een haaksluiting bevestigd aan de binnenzijde van de accessoire en is daardoor gemakkelijk uitneembaar.

LEUKE DINGEN
“Ik heb besloten alleen nog maar dingen te doen die ik leuk vind”, zegt Sebastian over het project. “En deze samenwerking hoort daar absoluut bij.”

Op de vraag of hij de beautyindustrie niet mist, is de gelegenheidsdesigner duidelijk. “Ik haal voldoening uit het ontwerpen van producten of dat nu om luxe tassen gaat of haarborstels”, meent Sebastian. “Nu de tweede tas wordt gelanceerd zijn we al druk met de derde bezig en ook accessoires worden niet overgeslagen, denk aan de ultieme portemonnee.”

ROZE
De samenwerking tussen Tom Sebastian en Claudio Ferrici begon twee jaar geleden en heeft uiteindelijk geleid tot de lancering van de TomTas in 2009. In dit jaar werd ook een speciale Pink Ribbon-variant van de tas uitgebracht, geheel in roze.

De Tom-me zal vanaf zomer 2010, naast in Nederland, ook internationaal gelanceerd worden in onder meer België, Noorwegen, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Oostenrijk en Duitsland.

Bron: NU

Geef een reactie

