Alex Schrijvers - tassen

Alex Schrijvers wil dat zijn tassen gekocht worden om wat ze ‘zijn’, niet om het label

Alex Schrijvers: “Ik vind niet dat design elitair moet zijn, iedereen moet het recht hebben om iets moois en origineels te kunnen kopen. Zelf heb ik het niet zo begrepen op statussymbolen. Wanneer je een tas koopt, dan koop je ze omdat ze mooi is, omdat de vonk overslaat, niet omdat er een label aanhangt. Daarom zitten mijn labels discreet in de tas. Zo weet ik zeker dat mijn tassen gekocht worden om wat ze zijn.”

Alex Schrijvers - tassen

Extra speciaal aan de tassen van Alex Schrijvers is dat ze volledig in België ontworpen én geproduceerd worden, met leer dat in West-Vlaanderen gelooid wordt. Belangrijke kenmerken zijn het hoogstaande materiaal, het creatieve ontwerp en de goede prijs/kwaliteitverhouding. De tassen zijn tijdloos en modern en daarnaast ontwerpt hij niet alleen voor dames maar brengt hij ook een aantal unisex modellen.

Alle tassen van Alex Schrijvers zijn gevoerd en uitgerust met een binnenzak, een gsm-vakje en een sleutelriem; handig!! Binnenkort zullen zijn tassen  te zien zijn in Tassenmuseum Hendrikje in Amsterdam.

Bron: Fesjon

Geef een reactie

