2D tassen van Nederlandse bodem door Sacha Wendt

“Mijn moeder is verslaafd aan haar werk” hoorde ik mijn dochter ooit roepen. Ze heeft gelijk… Als er maar even ruimte is, werk ik aan mijn tassen. Altijd vanuit een thema. De vormgeving van de tassen is een spel. De modellen zijn altijd draagbaar maar vooral kunstzinnig en uniek. 2D is een commercielelijn van tassen en hoezen voor apparaten met beeldscherm. deze cartooneske ontwerpen zet de dimensie even op het verkeerde been. de collectie is functioneel en vol humor.

Sacha Wendt - 2D tassen - Tassen-mode-nieuws

Atelier Sacha Wendt is opgericht in 1996. Het eerste Atelier was in een prachtig pand aan de Godelindeweg in Hilversum. Hier kwamen de eerste opdrachten binnen. Muzikanten, theatergroepen, artiesten maar ook ontwerpers en stylisten vonden hun weg naar Sacha. Het ontwerpen en/of uitwerken van de meest uitlopende en onverwachte vormen die theater brengt, is een creatieve uitdaging.

Creatief zijn en ervan willen leven is zeer wisselend. Dat is mooi maar ook moeilijk. Omdat werk wat je aanneemt zeer uiteen kan lopen, leer je heel veel. Op veel verschillende werkplekken werken, maakt je vakgebied breed, Een vrolijke vakvrouw!

Bron: Sacha Wendt

Geef een reactie

