Win een tas van Merel by Frederiek bij Radio 10 Gold

Kun je niet genoeg tassen hebben? Of heb je er maar eentje, maar is-ie wel aan vervanging toe? Dan word je hier heel gelukkig van! Beantwoord snel de vraag hieronder en maak kans op een tas van Merel by Frederiek! Het gaat om de Bangkok Bag t.w.v. € 224,95. Deze tas is gemaakt van verschillende leerstructuren en heeft een topafwerking. Dit hoogwaardige materiaalgebruik en de karaktervolle afwerking met verfijnde ritsen geeft deze tas een luxueuze en traditionele touch. Daar mag je dus absoluut mee gezien worden!

Merel by Frederiek - Radio 10 Gold - Tassen-mode-nieuws

Prijsvraag

Hoeveel dagen is een vrouw in haar leven gemiddeld kwijt aan het zoeken van spullen in haar tas?
a. Tussen de 5 – 10 dagen
b. Tussen de 30 – 40 dagen
c. Tussen de 70 en 80 dagen

 

Beantwoord deze vraag op: Radio 10 Gold

Eén reactie op “Win een tas van Merel by Frederiek bij Radio 10 Gold

  1. Als ik naar mijzelf kijk, denk ik antwoord B. Ik moet altijd zoeken naar sleutels, als mijn telefoon gaat moet ik mijn hele tas door wroeten en voor een pen moet ik de bodem af tasten! B dus!

Geef een reactie

