AndBags - Tassen-mode-nieuws

Customizen, stylen en ownen: bij AndBags kan het!

AndBags is een initiatief van eigen bodem: vier vrienden die jou de mogelijkheid willen geven je eigen stijl aan te vullen met dé perfecte leren tas. Geen van de vier vrienden kon zijn eigen tas vinden die perfect bij hem paste. Om die reden zijn zij hun eigen tas gaan creëren: de AndBag! Iedereen die het zag, wilde ook zo’n customized leren tas. Daarom zijn zij een webshop begonnen. Bij AndBags kan je het zelf stylen, customizen en ownen.

AndBags - Tassen-mode-nieuws

Het maken van de perfecte leren tas is niet moeilijk: je kiest waar je voor wil gaan en iemand moet het maken. Zij, die vier vrienden, willen die iemand voor jou zijn.

Zij zijn Jeroen, Edo, Leonard en Patrick (JELP). Zij zijn AndBags.

Hoe?
Bij AndBags kies je uit verschillende modellen en customize je je tas. Je kunt zelf bepalen welke kleur, welke leersoort. Daarna stijl je hem af door de binnenkant kleur te bepalen en andere extra opties.

Bron: AndBags

2 reacties op “Customizen, stylen en ownen: bij AndBags kan het!

  1. hallo AndBags!

    Ik ben sinds ca 2 maandjes de trotse eigenaar van een prachtige AndBags tas.
    Het is helemaal geweldig dat je je eigen kleur, model en extra’s kan kiezen. Zo heb ik dan gekozen voor een felrode buitenkant, met muisgrijze binnenvoering. Er zitten aan de binnenzijde een aantal zelf gekozen vakjes, die heel mooi zijn afgewerkt met een biesje in dezelfde rode kleur als de buitenkant. Echt helemaal top. Ik krijg ook ontzettend veel leuke reactie’s op mijn tas, en verteld ddan ook met trots dat ik in het bezit ben van een real AndBag 🙂 Het concept van AndBags is echt helemaal super!! Weer eens iets heel anders dan ”gewoon” even een tasje kopen in de winkel, waar je vervolgens iedereen mee ziet lopen.

    In het najaar ga ik voor mijn tweede AndBags, kan me er nu al op verheugen om een keuze te gaan doen, en geheel naar eigen wens te gaan stylen 🙂

    Groetjes Petra Hoffmann

Geef een reactie

